|
|
|
![]() |
#1 | |
Новичок
![]() IP:
![]()
Сообщений: 321
"Спасибок": 42
Очки репутации: 0 ![]()
|
- Автор темы -
![]()
З історії тролейбуса.
З історії тролейбуса. Історія розвитку електротранспорту бере свій початок з Німеччини, де у 1881 році з'явився трамвай, а в 1882-му - тролейбус. Хоча ідея створення електротранспорту належить нашому земляку полтавцю Федору Аполлоновичу Піроцькому, який створив і випробував перший в світі моторний вагон у 1880 році. Але так сталось, що Ідея винахідника на батьківщині була втілена тільки в 1892 році, коли в Києві пішов перший в Російській імперії трамвай і відкрив шлях для його поширення по всій Східній Європі. Першій тролейбус пішов у Москві в 1933 році. Це було важливе урядове завдання. Кияни не стали чекати черги або дозволу: трамвай побудували власними силами, не залучаючи ніякого іноземного капіталу і фахівців. Так було і з тролейбусом. На початку 1935 року завідувач конструкторського бюро трамвайного заводу Ольшанський М. О. з групою слюсарів і заступник начальника служби руху Ребров С. О. з групою немолодих досвідчених вагоноводів виїхали у тривале відрядження до Москви для вивчення будови тролейбуса, його технічного обслуговування і техніки водіння. Усі успішно справились з дорученням державної ваги. В Київ вони привезли потрібну документацію і почали виготовляти тролейбуси самотужки. Одночасно поряд з заводом створювався тролейбусний парк, на вул. Червоноармійській монтувалась контактна мережа. 5-го листопада того ж року на трасі довжиною 3,5 км виїхали усі 5 виготовлених тролейбусів моделі ЛК-5. Новий вид міського транспорту прийшовся до вподоби киянам та гостям столиці. У повоєнні роки київські спеціалісти продовжили роботу над створенням тролейбусів власної марки. Розробили декілька видів тролейбусів К-1, К-2, К-3, К-4, К-5, К-6, але у всіх містах їх навіть пасажири любовно називали "Кияночка". В усі розробки інженери і конструктори вклали чимало зусиль. Кращими були моделі К-1, К-2, К-4, К-6, всього було випущено понад 1500 одиниць. В Києві були вже різні марки імпортних тролейбусів. З 1972 року завод почав випускати вантажні тролейбуси власних модифікацій, всього випущено 1446 одиниць і відправлено у 120 міст Союзу і коли у 1990 році на стала економічна криза, у нас не було коштів для закупки рухомого складу. І знову кияни згадали чиїх батьків вони діти. Кияни зробили нові, більш досконалі тролейбуси К-11, К-12 і всі вони дістали високу оцінку. Нашими розробками зацікавилися спеціалісти заводів "Південмаш" і авіаційного заводу "Авіант". Ми радо приймаємо їх машини і горді від того, що нашими розробками скористувалися такі заводи. Київ всі роки служив випробувальним полігоном усіх моделей імпортних тролейбусів, брав активну участь у підготовці єдиної в світі гірської міжміської траси "Сімферополь-Ялта". Зараз наші депо і завод працюють над втіленням в життя ЛАЗів і МАЗів. Кияни люблять свій екологічно чистий тролейбус, який розкинув свої сіті на 42 маршрутах. Сьогодні в рік 70-річчя першого на Україні тролейбусного руху разом з киянами вся Україна пишається тим, що початок цій добрій справі розпочав Київ - мати міст руських і батько електротранспорту - трамвая, фунікулера, тролейбуса. автор: Л. Лівійська фотоматеріали ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
сім з половиною тисяч років історії України | лесана | Исторический форум | 2 | 09.05.2014 18:16 |
Вивчення біографії Лєніна-як вчать історію в Росії. | лесана | Политика Украины и России | 62 | 02.01.2013 22:54 |
Трохі історії | Залізний | Политика Украины | 2 | 08.02.2011 14:05 |
Фальшування історії Московією | лесана | Исторический форум | 54 | 21.07.2010 19:12 |
Історія статуї Архангела Михаїла на міській Думі. | Киевлянин | История города | 1 | 09.11.2008 00:34 |