|
|
|
![]() |
#271 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
Чому не в Києві: е-квиток для громадського транспорту в Житомирі
За рік після початку роботи системи, виручка у громадському транспорті виросла на 80%. У місті навіть знизили тарифи на проїзд. Як показує практика, далеко не всі інновації в Україні з’являються спершу в найбільших містах. Так, наприклад, електронний квиток для громадського транспорту першим в країні ввели саме в Житомирі. Іван Корєнєв поспілкувався з Дмитром Ткачуком – заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, який розпочав політичну кар’єру в 2014 році. Однак вже рік потому обійняв посаду заступника мера міста. До його обов’язків входять, зокрема, контроль сфери громадського транспорту і зв’язку. Пане Дмитре, ви були одним з тих, хто вводив у місті систему електронного квитка? Якщо бути точним, то це називається системою безготівкової оплати проїзду в наземному транспорті. Коли ми просто кажемо «електронний квиток», дехто плутає систему з методом оплати, скажімо, в метрополітені. Як давно в Житомирі почали впроваджувати систему? Давно. Осінню 2016 року було проведено тендер. У березні комунальне підприємство отримало термінали для оплати та програмне забезпечення, потрібне для функціонування системи. В березні 2017 року ми замінили паперові проїзні. Влітку весь наземний комунальний транспорт отримав стаціонарні валідатори. У вересні почали працювати альтернативні способи оплати: відтепер пасажири змогли використовувати банківські картки. У жовтні була введена система тарифних планів: на 10, 30, 50 поїздок тощо. Відповідно, запрацювала дисконтна система. Квитки розподілені за видами: це учнівський, студентський та безліміт. Існують квитки на один та на три місяці. Такі картки розраховані на одну людину. Крім того, є корпоративні картки – кількісних обмежень по реєстрації користувачів у них немає. У грудні кондуктори отримали мобільні термінали. У квітні 2018 запрацювала картка житомирянина, яка надає певні пільги. Станом на сьогодні, ми очікуємо на другу партію валідаторів. Зараз наземний транспорт працює в режимі «одні двері плюс кондуктор» (тобто валідатор є у кондуктора в салоні та біля одних дверей у транспорті), однак є й один повністю готовий транспортний засіб. Після прибуття партії техніки, ми зможемо встановити валідатори на усі двері рухомого складу та автоматизувати процес посадки пасажирів. Згодом посада кондуктора себе вичерпає. Його роль з часом буде замінена на службу контролю. Розкажіть трохи більше про саму систему: її технічні особливості. Наприклад, на рахунок якого підприємства йдуть кошти пасажирів? Наші валідатори мають два основні процеси: це списання поїздки за умови, що ви користуєтесь нашим квитком, та банкінг – списання коштів за користування транспортом з банківської картки пасажира. Фінансові транзакції проводить банк, якому належить картка пасажира. Наші ж операції, які «знімають» поїздки, обробляє інтегратор системи. Кошти йдуть на рахунок КП «Житомиртранспорт». Раніше це комунальне підприємство було в занепаді – його закривали через борги. Ми реанімували його та переобладнали під потреби міста. Наразі профільне завдання «Житомиртранспорту» – це якраз інтеграція електронного квитка, картки житомирянина, створення вищезгаданої служби контролю, котра згодом замінить кондукторів. Які були перепони на шляху введення? Звичайно, в нас були зміщення по термінах. Деякі речі не виконувались відповідно до зазначених дат. До того ж, був шалений супротив з усіх напрямків. Основу супротиву складали «приватники» та кондуктори. З цим була купа казусних історій. Кондуктори жалілися, що їм складно, що мобільний термінал занадто складний, купа кнопок, розумієте? Ну а для приватних перевізників ввести безготівкову оплату – перекрити доступ до готівки, це всім зрозуміло. З системою боролись й місцеві кулібіни: були випадки створення квитків-підробок, друку квитка на двох та інші речі. Давайте окремо зупинимося на приватних перевізниках. Чи використовують вони систему? З-під палки. Ні бажання, ні мотивації у приватних перевізників немає. Якщо водій не хоче використовувати систему – він знайде 10 «відмазок»: зламався термінал, система дає збій тощо. Коли ми запустимо нашу картку житомирянина, вони не зможуть ухилятись – систему доведеться використовувати. ![]() Взаємодія приватного перевізника та комунального підприємства здається утопічною. Якщо представити теоретично, що «приватник» все ж використовує систему, яким чином з ним відбувається розрахунок? КП «Житомиртранспорт» розраховується з приватними перевізниками згідно зі звітністю останніх. Згодом ми б хотіли перейти на модель оплати за кілометраж. Тобто, ми будемо платити підприємцям не за кількість перевезених пасажирів, а за кількість кілометрів, які проїхав їхній рухомий склад. Як давно в Житомирі працює квиток та як його придбати? Вже рік. За цей час кількість власників картки збільшилась втричі. Сьогодні сам квиток можна придбати у сертифікованій точці продажу. Вартість, власне, обраний пасажиром тарифний план та 20 гривень за «пластик». Функціонал оплати розширюється. Ми стартували з Visa та PayWave, однак, зараз також працюють і MasterCard та PayPass. З цього місяця введена можливість поповнення картки через термінал та мережу Інтернет. Раніше поповнювали лише фізично. Ми навіть домовилися з власниками МАФів, аби картки можна було поповнювати і в них. Це зручно, адже електронний квиток може придбати навіть не житомирянин. Люди, які живуть в області, однак приїжджають до міста, отримали доволі просту схему безготівкової оплати. Як містяни реагують на таку інновацію? Неоднозначно. Хтось через нерозуміння логіки ставиться скептично. Є різні відгуки та емоції з цього приводу. Однак левова частка пасажирообігу комунального наземного транспорту – це пільговики, які вже знайомі з системою. В них є розуміння для чого це. Ми пояснюємо, що це практично з точки зору ефективного управління містом. Йде постійна аналітика того, яке, наприклад, відношення готівкових оплат до абонементних. З нашою системою стало прозоріше. Зменшилась кількість зловживань, адже на квитку є інформація про час поїздки, бортовий номер транспорту та інші речі. Система безконтактної оплати допомагає зрозуміти повний обіг виручки. Наразі виручка виросла на 80%. 20% – це безготівкові транзакції. Завдяки такому аналізу ми змогли дещо зменшити тарифи. Дехто вважав, що це суто популістське рішення, однак це не так. Окремою ланкою стоїть моніторинг пасажиропотоку. Відтепер ми можемо оптимізувати графік руху наземного транспорту та схеми маршрутів. До речі, працює сайт «Транспорт Житомира». На ньому кожен пасажир має змогу зайти в особистий кабінет, аби переглянути історію поїздок. Крім того, на сайті є детальна мапа маршрутів комунального транспорту, а також розділ скарг та пропозицій. https://hmarochos.kiev.ua/2018/05/17...u-v-zhitomiri/
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#272 | |
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]()
В Житомире все проще
Там один трамвай на Смолянке и несколько троллейбусов)
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#273 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
В Киеве уже несколько лет для такой оплаты все что-то закупают, внедряют и никакого продвижения. Ходили бабки с талонами по троллейбусу по 4 грн., кто-то платил и компостировал, кто-то не компостировал и использовал на обратную дорогу, кто-то не платил вообще, куча пассажиров с сомнительными "удостоверениями". Теперь будет тоже самое, только с талонами по 8 грн. Через год городские власти завопят: все пропало, опять повышаем тариф, а то все остановится.
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#274 | ||
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]() Цитата:
И никаких грачевателей. Все таксисты налоги платили. Сейчас их будет еще больше. У нас уже повторяется история с липовыми "чернобыльцами" Теперь будет то же самое, но с липовыми "АТОшниками" На сегодняшний день, их уже больше 300 000 Намочить в воде и утюгом погладить. Талончик - как новенький. Не знали? А я такое видел.
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#275 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
Фагот!!!, так шо, еще поднять, чтобы вы я и еще немногие исправно платили за всех?
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#277 | ||
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]() Цитата:
Возможно, там летом стало бы меньше зубожылых, которые не пользуются дезодорантами.
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#278 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
В метро 99% платят. С наземным транспортом что делать? Продолжать платить за зайцев и "льготников"? Тогда и 15 грн. будет мало.
Сообщение добавлено 17.05.2018 в 16:07. И снизить цену поездки по проездному. Тогда не против. Сообщение добавлено 17.05.2018 в 16:08. Такие всегда были и будут. Достаток тут не особо влияет.
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#279 | |
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]()
Да ладно. Там "блатняков" достаточно.
Может, у них денег нет на дезодоранты и мыло? Геть зубожили
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#280 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
Это в отдел субсидий со справочкой с работы или центра занятости.
Сообщение добавлено 17.05.2018 в 16:23. Может, "чернобыльцы" те же.
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#281 | |
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]()
Там им дадут мыло? Хорошо бы - и веревку сразу. Вонять меньше будут.
И АТОшники. Наштамповали липовых в порядке
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#283 | ||
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,841
"Спасибок": 9,856
Очки репутации: 134,878
Мнения:
2042
![]()
|
![]() Цитата:
С 13 по весну 17 такого не было. Ну, скажем так, явно не все. Может, у кого-то и было, но я с таким не сталкивался. Сообщение добавлено 17.05.2018 в 20:00. Сами наштамповали, или пэрэможно? Ага. Тока ж не все ездят ежедневно.
___________
Легко по снегу босиком, Если души чисты. (с) |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#284 | |
Почетный легион
![]() IP:
![]()
Сообщений: 13,999
"Спасибок": 13,331
Очки репутации: 36,118
Мнения:
6503
![]()
|
- Автор темы -
![]()
За них должен платить город, а конкретно я, ты и прочие. Для этого надо наладить учет льготников и компенсировать из бюджета их проезд. Этого нет, так удобнее воровать.
___________
"І настане час, коли один скаже - Слава Україні! Мільйони відповідатимуть - Героям Слава!" ![]() (с) Степан Бандера |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
#285 | ||
Geheime Staatspolizei
![]() IP:
![]()
Сообщений: 30,396
"Спасибок": 69,863
Очки репутации: 262,355
Мнения:
7225
![]() |
![]() Цитата:
Потому как адресная, начисляется по адресу регистрации гражданина. А гражданин зарегистрирован в селе Задригайловка, но там нет метро. А живет он в Киеве, и снимает хату за черный нал. Потому ему эта зрада - не подходит. Сообщение добавлено 17.05.2018 в 20:27. Пэрэможно сами наштамповали. А для вас секрет, что льготные ксивы еще с царя Гороха получали и те, кто и рядом не стоял? Причем, многие - на вполне законных основаниях. Впрочем, когда их число превысит число граждан Украины, их начнут рэзать
___________
"І настане час, коли один скаже - Зеленський! Мільйони відповідатимуть - Я за нього не голосував!" |
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Метки |
автобус, проездной, метро, трамвай, троллейбус |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Ночной транспорт Киева | mistik | Киев - город родной | 51 | 15.02.2015 07:46 |
Транспорт в Киевской области | mforex | Киевская область | 1 | 26.08.2012 14:15 |
Транспорт Вышгорода | halufa | Киевская область | 11 | 10.08.2012 10:48 |